Levering

Varer sendes enten som brev eller pakke i postkassen eller pakke som hentes på postkontoret. Postkontoret gir deg beskjed når pakken kan hentes. Normalt får du varene innen en uke fra vi har mottatt din bestilling. Har du ikke fått sms/e-post innen en uke etter at varene ble sendt fra vårt lager ber vi deg om å ta kontakt med oss eller posten, det hender pakkene blir liggende på postkontoret uten at kundene får beskjed. 

Pass på at du oppgir fullstendig og rett leveringsadresse, e-postadresse og mobilnummer, slik at både pakken vi sender og varsel fra postkontoret om henting kommer frem. Det er ditt ansvar å påse at dette er korrekt.

Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Henter du den ikke innen fristen, eller har du oppgitt ukorrekt adresse, vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. I tillegg, vil du bli fakturert Kr 300,- for frakt/returfrakt samt service honorar.

Gratis frakt

Du får gratis frakt på alle ordrer over kr. 500,- (med unntak for Svalbard, se nedenfor).

Retur av varer

Du må selv betale for returfrakt - med mindre varen vi har sendt deg er defekt eller vi har levert feil vare. Retur skal sendes som brev eller pakke, ikke som oppkrav. Returadressen vår er Wenke Jortveit, Torvmyrvegen 24, 5541 KOLNES. Se forøvrig Angrerettsskjema og tilhørende informasjon som du mottar med ordrebekreftelsen.

Kunder på Svalbard

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr. 230,- ekskl. mva.,- . Også bestillinger som kvalifiserer til fri frakt vil bli belastet for dette gebyret.